Apr 25, 2013

Catrice Ultimate Colour Lipstick 010 and 160 / Review

Catrice mi je već dosta dugo moj omiljeni make-up brend drogerijskog ranga. Niska cijena, dosta dobra kvaliteta, široki izbor proizvoda... što više poželjeti!
Odlučila sam ulagati u ruževe za usne pošto istima oskudijevam. 
Danas predstavljam ove dvije ljepotice:
1. Catrice Ultimate Colour 010 Be Natural!
2. Catrice Ultimate Colour 160 Tell Me A Berry-tale

-----------

Catrice is quite a while my favorite make-up brand. Low price, pretty good quality, wide range of products... What more can you ask for!
I decided to invest in the lipsticks because I only have one.
Today I present these two beauties:
1. Catrice Ultimate Colour 010 Be Natural!
2. Catrice Ultimate Colour 160 Tell Me A Berry-tale

Ambalaža je crna, s prozirnim donjim dijelom te izgleda baš elegantno, a i dosta čvrsto!
Proizvod sadrži 3,8g ruža što je za cijenu od 35kn i više nego dovoljno i prihvatljivo.
Rok trajanja je 36 mjeseci od otvaranja. 

-----------

The packaging is black, with a transparent bottom and it looks very elegant, and quite tight!
The product contains 3.8g of lipstick which is for a price of 35kn more than enough and acceptable.
Expires 36 months since the opening.


Kao što vidite bila sam nestrpljiva probati svoju njud nijansu pa je ruž malo zamrljan :)
-------------
As you can see, I was eager to try my nude shade and lipstick smudged a bit :)

Boje su predivne. Upravo onakve kakve sam tražila.
Sami ruževi su kremasti s laganim sjajnim finišem. Odlično sjednu na usne, nema osjećaja zatezanja nakon nekog vremena i ne isušuju ih.
Postojanost je dosta dobra. 
160 sam nosila na ručku i izdržao je cijelo vrijeme dok smo objedovali i pili. Tek sam na kraju ručka popravila. Postao je blijeđi pa sam stavivši samo jedan sloj povratila sjaj. Ne preporučam ljubljenje s njim jer mi je dečko izgledao kao klaun hahaha :)
010 je njud pa se toliko i ne skuži kad se počne skidati. Imala sam potrebu svako malo gledati u ogledalu i popravljati ga - osjećala sam se "golo". Navikneš se na taj filing u međuvremenu.

------------------

The colors are beautiful. It was just what I was looking for.
Lipsticks are creamy with a slight glossy finish. Great on the lips, no sense of tension and they don't dry them.
Persistence is quite good.
160 I wore for lunch and lasted the whole time while I dined and drank. At the end of lunch it became paler, so I just put one layer and recovered its glow. I do not recommend kissing with it because my boyfriend ended looking like a clown hahaha :)
010 is nude and you can not figure out when it starts to take off. Had a need to look in the mirror every now and then and fix it - I was feeling "naked". Get used to that in the meantime.


Za nošenje treba imati njegovane usne, što znači da je korištenje balzama za usne i pilinga ( može i obično lagani piling ručnikom nakon pranja lica/zubiju) must have, pogotovo ako se odlučite za ovu bordo nijansu. Nikako neće izgledati dobro na nenjegovanim, ispucalim ili izgrizlim usnama. Uostalom to vrijedi za sve ruževe.

----------------

To wear it you should have a nurtured lips, which means using the lip balm and peeling (a normal light scrub with a towel after washing your face/teeth) is must have, especially if you opt for this shade of bordeau. Certainly it won't look good on the uncared, chapped, or bitten lips. After all this is true for all lipsticks.



Catrice Ultimate Colour 160 Tell Me A Berry-tale:
Jedina mana ove nijanse ruža je da su je diskontinuirali iz proizvodnje :( 
Na njega sam naletila u nekom Kozmu, a sada kada tražim ga više nigdje ne mogu naći. Na postolju postoji mjesto za nijansu, ali je uvijek prazna. A uočila sam i na njihovim internet stranicama da ova nijansa više nije ponuđena. Tješim se činjenicom da ga ne nosim svaki dan i da ću sigurno još dugo dugo uživati u njemu!

-------------

The only downside of this shade of lipstick is that it was discontinued from production :(
I found it in a local drugstore, but now when I look for it - can't find it! And I noticed on their website that this shade is no longer offered. Comfort myself by the fact that I'm not wearing it daily, so I'll definitely have a long long time to enjoy it!


p.s. Zanemarite ovaj namrgođeni pogled - sunce mi je užasno smetalo :)
-------------
p.s. Ignore this frown look - the sunshine was annoying :)








 Mislim da je sasvim jasno koliko mi se sviđa kada ga nisam mogla prestati fotkat :)
----------
I think it's quite clear how much I like it when I could not stop taking photos :)

Catrice Ultimate Colour 010 Be Natural!:
Treba paziti da se prije ne nanese balzam za usne jer se onda razlijeva po usnama i nakuplja u boricama. Uostalom to ćete vidjeti i na fotkama. Kod 160 to nisam napravila jer sam nju prvu isprobala, a nakon skidanja ruža uvijek stavim balzam pa sam tako i napravila pogrešku.
Sama nijansa je predivna, a mislim da će mi još bolje stajati kad mrvicu nabacim boju.

--------------------

Should be careful not to apply lip balm before cause it pours on the lips and accumulates in wrinkles. You'll see that in these photos. For 160 I didn't do that cause I was first tested, but after removing it I put lip balm (as usual) and so I made ​​a mistake.
It's a beautiful color, and I think it will even better stand on me when I go sunbathing.







Koja vam se nijansa više sviđa?
Ili imate neki drugi ruž koji vas je fascinirao?
-------
What shade do you prefer?
Or you have another lipstick that is fascinating?


Ciao belle! :*

No comments: