Dec 7, 2012

Let's go shopping like lunatics / New in

Stvarno pretjerujem u zadnje vrijeme sa obilaženjem dućana. I svaki put nađem neki novi komad koji bi mi eto baš trebao tako da se moja lista želja non-stop povećava. Najviše me vesele sniženja i akcije pa je tako nedavno bio 6. rođendan Tower Centra Rijeka i istovremeno Late Night Shopping pa su se trgovci u većini slučajeva zbilja potrudili oko promotivnih akcija i sniženja što je rezultiralo dosta velikom gužvom. Sve u svemu ovo je bio moj 1. Late Night Shopping i jako mi se svidio koncept jer se zbilja može naći dobrih i jeftinih komada odjeće, šminke, obuće... ma svega i to prije standardnih sezonskih sniženja! Evo šta sam ulovila:

Piazza Italia - na popustu 40% 
šira majica predivne bež boje, sa šišmiš rukavima, idealna za slojevito kombiniranje



Pimkie -  sniženje 40%
crna haljinica lagano stegnuta u struku s popularnim zakovicama na ramenima - vrlo vjerojatno moj odabir za novogodišnji doček uz crne salonke s vrtoglavom petom
"zlatni" lančić na lisicu 


Tezenis - sniženje 50%
sexy čipkaste gaćice


Također sam se prošli tjedan sjetila izuzetno simpa stranice na Facebook-u, a zove se Cycle ReCycle. Cure prodaju vintage stvarčice. U biti je to mala second-hand manufaktura u kojoj stara, premalena ili prevelika, poderana ili iznošena , ma svakakva odjeća dobiva novi sjaj. I tako prelistavajući njihove fotke u albumima, naišla sam na crnu torbicu u koju sam se zaljubila momentalno. Znala sam da moram odmah reagirati jer se sve njihove stvarčice prodaju vrlo brzo. Long story short - sada sam ponosna vlasnica! Svakako bacite pogled, sigurno ćete pronaći nešto i za sebe. Možete ih pronaći i na Tumblr-u.


starinski dezen kao unutrašnja postava torbice <3


Ciao belle! :*



No comments: