Dec 8, 2012

2. FashionBUZZar!

1.12. u HKD-u u Rijeci održan je 2. po redu modni sajam FashionBUZZar! Sudjelovalo je više od 30 raznih izlagača. Izlagao se nakit, unikatne torbe, vintage roba, predstavili su se i neki mladi dizajneri, a moglo se sudjelovati i u tomboli iznenađenja te su svi sudionici svojom kotizacijom sudjelovali, a mogli su to učiniti i posjetitelji, u humanitarnoj akciji prikupljanja dobrovoljnih priloga za Azil za pse "Društvo za zaštitu životinja Rijeka". Sve o načinima kojima možete pomoći azilu potražite na njihovom Facebook-u Azil za pse. Trenutno su im u prodaji kalendari za narednu godinu kojima se prikupljaju sredstva za normalno funkcioniranje azila.


Jedva sam čekala i ovaj modni sajam. Naprosto ih obožavam! I još me više usrećuje činjenica da ima toliko kreativnih ljudi. Mislim da bih na svakom štandu mogla osatviti poveliku svotu novaca :) Odmah me na ulazu dočekalo pozitivno iznenađenje - tombola! Iz crvene baršunaste vrećice izvukla sam papirić s natpisom Amorositta i osvojila broš. Sve radove ove kreativke možete naći na Amorositta Woohoo profilu.
A ovo je moj broš:


Zatim smo kružili i kružili po štandovima, uzdisali pored posebnih radova i onda sam zastala ispred prekrasnog štanda Feelingfimo Unikatnog Nakita. Izabrala sam jedva samo jedne naušnice iako kad bih mogla pokupovala bih sve! Tako bajkoviti, artistički, ali ipak svakodnevno nosivi nakit još do sad nigdje nisam vidjela i nijedan me nije toliko oduševio.
Sve proizvode možete pronaći na Feelingfimo Facebook stranici.



Posebna novina na ovom FashionBUZZaru je bio korner za posjetitelje prigodno nazvan Raj za Šminkeraj kojeg su činile Patrizia Dinter, Romana Poropat i Studio IN, a u kojem se moglo dobiti savjete i popuste na kozmetičke usluge, šminkanje i frizuru. Bila sam sretnica koju je Romana Poropat našminkala :)





majica tunika - Mango
krzneni kaput - J-Ket Paris
naušnice - Eli's Fantasy
ogrlica - no name
sive grilonke - no name

Volite li i vi ovakve sajmove? Kupujete li handmade nakit?


Ciao belle! :*



No comments: