Nov 3, 2012

Something Vintage, Something New / New in

Pozdrav! Evo nešto meni novo, a u biti vintage. Kupila sam od jedne divne cure s bloga La Style Muse koja je preko svog Facebook profila lastylemuse odlučila prodat dio robe. Iako je sve došlo pred neka tri tjedna, radi faksa nisam bila doma pa sam tek danas uspjela vidjeti svoje dugoočekivane paketiće :) Uglavnom je to ljetna robica tako da će svjetlo dana ugledati tek iduće ljeto, ali se zato tome jako veselim! Dio fotkica je preuzet s lastylemuse Facebook stranice za ukupni dojam jer mi se nije dalo smišljat kombinacije pa sam robu samo poslikala na vješalici.


siva/bež košuljica s bijelim točkicama 


ljetna haljinica sa zanimljvim uzorkom


ljetna cvijetna haljina s 3/4 rukavima


svilenkaste dimije s cvijetnim uzorkom -  moj favorit!

cvijetna suknja

crna suknja sa zanimljvim porubom - moj zimski favorit, odlična na crne grilonke :)

vintage torbica -  pravi bombončić!

Ovo su novije stvarčice, direktno iz trgovine. Prvo je suknja koja se prodavala u H&M kao dio jesenske kolekcije, iako je i po materijalu i po bojama definitivno ljetna suknja tako da i ona čeka proljeće/ljeto 2013. Idući je Micica prsten, koji je bio želja već duže vrijeme. Imala sam baš sreće da su objavili na Facebook stranici Micica Studio albume s popustima. Povirite, možda još nađete nešto za sebe! :)





Ovu ogrlicu  mi je prošle godine poklonio najbolji frend. Odlučila sam je podijelit s vama jer mi je trenutno jako draga! 




Ciao belle! :*






No comments: