Nov 22, 2012

Make-up and Acessorize / New in

Najbolja stvar kada si doma je lako nagovaranje mame na šetnju do grada koja na kraju završi shoppingom! No ovoga puta bila je kišna nedjelja i nismo se baš imale gdje prošetati. Pa smo se zaputile u ZTC u Rijeci gdje se održavao prvi FlumenART. Bio je to mali izložbeno-prodajni sajam rukotvorina. Time su riječki kreativci dobili priliku pokazati šta znaju i umiju, a izvanredna stvar je bila i to što uskoro slijedi i blagdansko darivanje tako da sam ja dobila masu ideja za poklončiće za najbliže, a vjerujem i ostali posjetitelji :) Kako je najavljeno na Facebook stranici FlumenART-a uskoro slijedi još jedan sajam ovog tipa tako da pratite najave! 

Bilo je zaista predivnih radova, a premalo novaca za kupiti sve što mi se svidjelo. Odabrala sam naušnice by  Eli's Fantasy i prsten by Coffee Bean Jw! Mama je odabrala predvne kuglice za bor by Patricija Bratic

Kako je izgledalo - detaljni album pogledati ovdje

Moj ulov :)






Mamin ulov - ne cijelo drvce već par kuglica da osvježimo ovogodišnji bor za Božić :)

Zatim smo "zalutale" u Muller. Vjerojatno moja najomiljenija trgovina što se tiče preparativne i dekorativne kozimetike te slatkiša iz Njemačke. Pomalo sam alergična na sve proizvode Kinder/Nutella/Milka... koje uvozimo iz Poljske/Češke i sličnih zemalja jer nemaju nikakvu poveznicu s originalnim proizvodima iz Italije i Njemačke. Istina, Rijeci nije daleko Trst, ali je ipak puno lakše navedene proizvode kupiti u svom gradu. U Trst se ide obaviti velika špeža :) Također sam primjetila da je šminka u Trstu uvijek jeftinija nego u Rijeci. Stoga Riječanke kad god možete svoj make-up nabavljajte vani, pogotovo ako vam dosta toga prifali!
Potrošila sam osnove svakog make-upa: puder i maskaru. Evo što sam kupila.


1. Manhattan Endless Stay Make-up tekući puder u nijansi 62-Porcelain 
Cijena: 64kn
Taman moja nijansa! Užasno sam blijeda i skoro nijedan puder mi ne odgovara. Kad sam prvi put kupovala tekući puder naletila sam na vizažisticu u Parfumeriji Limoni koja mi je preporučila Estee Lauder Double Wear Light Intensity 1.0. Kupila sam ga od tada dva puta jer ga zbilja ne treba nanosit puno međutim cijena mu je stvarno prevelika za studentski budžet! I u biti me to i natjeralo na traženje jeftinije, ali jednako kvalitetne šminke.

2. Manhattan Clearface 2u1 Powder&Make-up puder u kamenu u nijansi 78-Rose beige
Cijena: 42kn
Do sada sam isprobala na preporuku prijateljice Balea Young Soft&Clear Kompakt Puder u nijansi 02-Beige. Bio mi je odličan tokom ljeta jer je izdržao svo znojenje, a i nijansa je odgovarala preplanulom tenu. Sad ću isprobati nešto prilagođenije mom bljedunjavom licu. 

3. Catrice Cosmetics Lashes To Kill Waterproof  Volume Mascara
Cijena: 35kn
U biti maskara nikad dosta, isprobala sam sve i svašta i sad je red na Catrice jer u posljednje vrijeme sve češće "visim" na njihovom štandu u drogerijama. Vidjet ćemo da li će kvaliteta oduševiti koliko i niska cijena! 

4. Catrice LE "Big City Life" The Ultimate Nail Lacquer 02-San Francisco
Cijena: 23kn 
Lakova nikad dosta, a ova petrolej boja je naprosto wow!


Potom sam ušetala u Takko Fashion dućan gdje sam naletila na 3 remena za 50kn!! Sa oduševljenjem sam ih uzela. Nikad nisam ni čula za firmu tako da sam malo razgledala što nude i shvatila da će mi ovo biti jedno od omiljenih mjesta jer em su zaista niske cijene em mi se kvaliteta na prvi dodir čini sasvim ok :)


Tokom tjedna mi je došao i dugoočekivani paketić kojeg sam dobila od blogerice La Style Muse koja na Facebook stranici prodaje svoju robicu. Već sam prije pisala kako sam kupila neke stvarčice za nadolazeće ljeto. Pogledajte!
Radi se o francuskoj kapici i preslatkoj torbici.



Podosta dugačak post, ali nadam se da ste uživali :)


Ciao belle! :*













No comments: