Feb 1, 2013

They invited Pac Man? That cherry-chasing dot-muncher? / Outfit

Jučer sam išla u kino. Obožavam odlaske u kino! Svaki film izgleda sto puta bolje prikazan na filmskom platnu. Gledala sam animirani film Wreck-it Ralph. Volim crtiće, premda me mnogi u čudu gledaju kad kažem što sam išla gledati. Crtići su prepuni poruka i šala koje djeca vrlo teško mogu razumjeti u potpunosti, tako da sam oduvijek smatrala da dobar animirani film vrijedi koliko i običan film. Ovaj me se jako dojmio i preporučam ga svakome! 
A sada slijede fotke što sam točno nosila za taj movie night-out! :)
Ove čizme sam kupila prošle godine i nisam ih baš puno nosila jer vrijeme nije dozvoljavalo - ili kiša ili snijeg, a kako se radi o brušenoj koži nisam ih htjela uništiti. Jako su udobne i jako tople tako da sad nastojim iskoristit sunčane i suhe dane za njihovo pokazivanje.





Skafander - Zara
Majica - Benetton
Traperice - Diesel
Čizme - Tamaris
Torba - David Jones
Pašmina - sa istanbulskog Grand Bazaar-a
Narukvica - poklon frendice
Ogrlica - Accessorize


Sviđa?


Ciao belle! :*





No comments: