Feb 3, 2013

Paperman Is So Suit! / Nailpolish

Prije svega želim podijeliti s vama ovaj predivan 6-minutni crtić kojeg sam našla na netu, a gledala sam ga neki dan u kinu kao bonus/dodatak glavnom filmu.
Zove se Paperman i dolazi iz Disneyeve produkcije. Crno-bijeli štih, bez govora, samo lice i pokreti koji i samo dovoljno izražavaju emocije, uz prikladnu muziku u pozadini. Oduševio me momentalno! Običan crtež, jednostavna priča, a opet se tako lako s njome poistovjetiti. Bravo Disney, uspjeli ste vratiti čaroliju koja mi povremeno nedostaje kod suvremenih animiranih filmova!



A sada jedna mala recenzija. U Kozmu imaju posebnu akciju na određene proizvode, a možete ih naći u prigodno označenim košarama pri čemu je sve po 9,90kn. I tako sam kopajući pronašla Catrice Soft Touch Ultimate Nail Lacquer LE - FeMale broj 04-So Suit! Predivna siva boja. Mislila sam da će imati više sjaja, međutim nakon sušenja je imao mat izgled. Što mi je bilo čudno jer eto svi lakovi koje do sad imam nemaju mat finiš kao ovaj. Nakon drugog sloja dobila sam jednolično prekrivanje. I onda sam ga pustila jedan dan, čisto da vidim koliko će mi se taj mat izgled svidjeti. Pošto mi se nije baš dopao dopunila sam ga sa Essence Studio Nails Top Sealer lakom. E sad sam dobila ono što sam tražila :) 
Sama bočica je standardna od 10ml. Za potpuno prekrivanje, kao što sam rekla trebaju, dva sloja. Četkica je tanka što može stvarati probleme jer treba brzo nanijeti lak pošto se dosta brzo suši. 


fotkano s blicom

fotkano bez blica pod umjetnim svjetlom


Kako vam se čini?


Ciao belle! :*



No comments: